خصوصیات دختر خوب برای ازدواج

مشاوره روانشناسی کودک و نوجوان

خصوصیات دختر خوب برای ازدواج

۷۷۰ بازديد
۵٫۰
۰۱
 

دختر خوب برای ازدواج

دختر خوب برای ازدواج اگر بخواهیم معیارهای جامعه بسنجیم . دختر ید نجیب شد . دختر خوب برای ازدواج مهرنی اش بی اندازه است . دختر خوب برای ازدواج دلنشین و دلچسب است . دختر خوب برای ازدواج کم و بیش میسازد و اعتراضی ندارد . دختر خوب برای ازدواج زیاده خواه نیست . این دختر دوسنش مهرن و غریبه غرور برخورد میکند . او عزت نفس دارد . دختر خوب برای ازدواج اول ق خودش را میداند . او قدان محبت اطرافیان است . دختر خوب برای ازدواج میداند پ و ماش جز نیکی و نیکویی برایش نمی خواهند . ق نصیحت ها ودلالت های آنها را میداند و زود از کوره نمیرود . این دختر خوب به پ وماش احترام میگذارد . این دختر خوب برای خودش هم خانواده و اقوام احترام کسب کرده است .

او خوب میداند چگونه دیگران برخورد کند مورد بی احترامی قرار نگیرد . سلسله مراتب را رعایت میکند . اگر حرفی میشنود که دوست ندارد صبوری از کنار آن میگذرد و بی حوصلگی حرف ناخوشایندی نمیزند . او سعی میکند دیگران را کمتر برنجاند . او میداند مرد دلخواهش از میان همین اقوام تحقیق خواهد کرد . احتیاط میکند و نمیخواهد یک برخورد نامناسب او را از خواسته اش دور کند . میان فامیل اگر مهمانی یا سفره ای شد او هم همکاری میکند . پذیرایی کردن و چیدن سفره و اگر این دختر خوب اگر هنرمند شد تزیین هم کمک میکند . چه ازدواج های خوبی که همین مهمانی ها و سفره ها انجام میشود . کسی که پسر دم بخت دارد دختری را میبیند که لبخند زییی پذیرایی میکند مهرش به دل میشیند . مقدمات یک ازدواج خوب فراهم میشود .


بیشتر بخوانید:فواید ازدواج سن پایین ،گذری به دیدگاه ها


خصوصیات دختر خوب برای ازدواج

خصوصیات دختر خوب برای ازدواج علاوه بر دلچسب بودن از نظر زییی خانه داری نیز دستی دارد . از خصوصیات یک دختر خوب برای ازدواج سلیقه بودن اوست . او لس هایش را هر قیمتی که شد زی و برازنده انتخاب میکند . او انتخاب رنگ ، قیمت و خوش فرم بودن لس دقت میکند . او لسی را انتخاب میکند که ضمن به روز بودن به اندام و رنگ پوستش هم می آید . یک دختر خوب دیزاین خانه هم حدی مهارت دارد . این دختر وسایل زندگیش را متناسب اندازه خانه اش انتخاب میکند . و میداند برای خانه کوچک چه رنگ هایی و خانه بزرگ چه رنگ هایی مناسب است . او وسایل خانه اش را طوری میچیند که خانه را جا دارتر نشان دهد و همه چیز دسترس شد . برای برداشتن یکی از لوازم لازم نشد کلی وسایل خانه جابجا شود .

از دیگر خصوصیات دختر خوب برای ازدواج هنرمند بودن اوست . او یک رشته هنری مهارت دارد . اگر استعداد هنری نیز نداشته شد هنرمندانه انتخاب میکند . مثلا یک بلوی نقاشی زی یا یک فرش خوش نقشه و یا یک ساز را دیزاین خانه استفاده میکند . یکی دیگر از خصوصیات دختر خوب برای ازدواج سواد بودن اوست . مهم نیست چه مک تحصیلی دارد مهم این است که بخشی از وقت خود را به مطالعه اختصاص دهد . این دختر خوب به روز و اجتماعی است . او میخواهد فرزندانی که قرار است ماشان شد پیش برود . فرزندان از او حرف شنوی داشته شند . فرزندانش از او به عنوان یک عامی نگاه نکنند و اطمینان مشورت هایشان از ما کمک بگیرند . این ما همیشه روحیه ای شاد راهنمای فرزندان خواهد بود .

 


بیشتر بخوانید:دلیل مقایسه همسر دیگران چیست ؟


نشانه های دختر خوب برای ازدواج

نشانه های دختر خوب برای ازدواج ظاهر او پیداست . او آراسته تمیز و وقار است . نشانه های دختر خوب برای ازدواج از رفر او پیداست . او زیاد شوخی نمیکند . لبخند میزند . او جمع قهقهه نمیزند . صدای آرام و دلنشین حرف میزند . عجول نیست صبور است . عصبی نیست آرام است . جمع هماهنگ است . مهمانی ها لس متناسب میپوشد . مهمانی های مختلط لس جلف و ز نمیپوشد . رفر او موقر و فاخر است . او نیازی به جلب توجه نشان نمیدهد . لس پوشیدن دقت میکند . مهمانی تولد لس های تینیجری و مهمانی های مذهبی لس سنگین . ظاهر آراسته داشتن از خصوصیات مهم یک دختر است . علاوه بر ظاهر آراسته او معاشرت نیز داناست . او کسانی معاشرت میکند که هم شان او هستند .

کسانی که بین فامیل خوش نام نیستند صمیمی نمیشود . از نشانه های دختر خوب برای ازدواج رفر موقر اوست . این دختر خوب پسرهای مجرد زیادی شوخی نمیکند و حد و حدود خود را مراوده جنس مخالف میداند . آرایش تند و غلیظ سن دختر را لا میبرد . او جمع یک آرایش ملیح و زی ظاهر میشود . این دختر خوب طراوت جوانیش را زیر لوازم آرایش پنهان نمیکند . او کمبودها و نقص های دیگران را به رخشان نمیکشد . از پوزخند زدن و تمسخر کردن دیگران پرهیز میکند . اگر یک جمع به او پیشنهاد ازدواج داده شد عجولانه و بی ادنه سریع پاسخ نمیدهد . فرصت میخواهد یزرگترها هم صحبت کنند . مشاوره ازدواج هر پیشنهاد لازم به نظر میرسد . بعد از مشاوره ازدواج اگر مثبت بود مشاوره ازدواج موفق از ملزومات است .

 


بیشتر بخوانید:ازدواج سفید و عواقب آن چیست ؟


معیارهای یک دختر خوب برای ازدواج

معیارهای یک دختر خوب برای ازدواج ابتدا نجابت و پاکدامنی است . این معیاریست که هر کس هر آیین و کیش به آن اهمیت میدهد . یکی دیگر از اصلی ترین معیارهای یک دختر خوب برای ازدواج خیانت نکردن و وفاداری اوست . هیچکس دوست ندارد همسرش به او خیانت کند یا او را تنها بگذارد . همه دوست دارند پستی و بلندی های زندگی شریک زندگیشان آنها همراه شد . صداقت یکی دیگر از معیارهایی است که حرف اول را میزند . صداقت نداشتن زندگی را نامتعادل و بی اساس میکند . همه دوست دارند کنار همسرشان امنیت روحی و معنوی داشته شند . صداقت نداشتن این معادله را برهم میزند . اطمینان و اعتماد خانواده زیر سوال میرود .

 مشاوره خانواده صورتیکه یکی از طرفین صداقت ندارد به شما راه برخورد را نشان میدهد . مشاوره خانواده و روانشناسی به ریشه یابی میپردازد . این مشاوره به شما و همسرن راه داشتن صداقت و احساس امنیت را نشان میدهد . یکی دیگر از معیارها برای دختر خوب حس داشتن همکاری و همیاری خانواده است . یک خانواده خوب پیچ و خم های زندگی یار و یاور هم هستند . آنها برای پیشرفت زندگی میکوشند و هریک هر کاری بتواند انجام میدهد .


بیشتر بخوانید:چه چیزهایی مورد شب اول ازدواج ید بدانیم ؟


 

معرفی دختر خوب برای ازدواج

معرفی دختر خوب برای ازدواج دشوار است چون ممکن است دختری از نظر من عالی شد اما برای کس دیگر مناسب نشد . چون سلیقه ها و معیارهای هرکس کس دیگر همگون و یکسان نیست . معرفی دختر خوب برای ازدواج ید همراه شناخت دو طرف شد . شما اگر کسی را معرفی میکنید ید از دو طرف شناخت داشته شید . همسو بودن دو نفر خوب بودن تفاوت دارد . دو نفر ممکن است هر دو خوب و نیکو شند اما هم همخوانی نداشته شند . دو نفر ممکن است هم همخوانی داشته شند اما هم پوشانی نداشته شند . دو نفر که میخواهند کنار هم زندگی کنند علاوه بر خیلی از معیارها ید مکمل هم شند . دو نفر که میخواهند هم ازدواج کنند ید عیوب هم را هم پوشانی کنند . نقص های همدیگر را بپوشانند . بتوانند زندگی خوب و موفقی داشته شند .

معرفی دختر خوب برای ازدواج ید به گونه ای شد که تضمینی کار نشد . معرفی اشکالی ندارد اما هیچکس را صد صد تضمین نکنیم . و تحقیق و تفحص را به عهده طرفین بگذاریم . بگوییم که : « من اورا خیلی میپسندم … اما معیارهای شما آشنا نیستم … وهیچ مسئولیتی را نمیپذیرم خودن تحقیق کنید » برای همه  دختران و پسران آرزوی خیر و برکت داریم .


بیشتر بخوانید:فواید ازدواج سن پایین ،گذری به دیدگاه ها


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز  خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین ازدواج موفق به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : ۲۵ Qualities The Woman You Marry Should Have – Wall ...

 

خصوصیات دختر خوب برای ازدواج

 

9099072025

    

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.