مهم ترین ملاک های همسر داری موفق چیست ؟

مشاوره روانشناسی کودک و نوجوان

مهم ترین ملاک های همسر داری موفق چیست ؟

۷۴۰ بازديد
۵٫۰
۰۱
 

همسرداری موفق

همسرداری موفق را می‌توان یک مهارت دانست مهارتی که پر از نکات ریز ، اصول خاص ، ید ها و نید و … می شد . همسرداری موفق پیش از آن که از طریق تجربه شرایط مختلف و آزمون و خطاهای زندگی مشترک به دست بیاید نیازمند کسب علم و آگاهی لازم این زمینه است چرا که یک سری اصول و ارکان خاص همسرداری موفق وجود دارد که ریشه های روانشناختی دارند و علم روانشناسی ازدواج پژوهش های فراوان آن ها را به اثت رسانده است . برای افرادی که مطالعه خاصی زمینه همسرداری ندارند نیاز است که به کمک روانشناسی ازدواج ، اصول همسرداری موفق را به صورت اساسی یاد بگیرند .


بیشتر بخوانید:ویژگی های یک همسر خوب چیست ؟


راز های همسرداری موفق

راز های همسرداری موفق را می‌توان همان مهارت زندگی مشترک دانست ، بخشی از این مهارت ذاتی می شد و بخشی دیگر اکتسابی است یعنی فرد طول زندگی تجربه های مختلف و مطالعه و یادگیری این زمینه آن را به دست می آورد . راز های همسرداری موفق می تواند ضامن سعادتمندی یک زندگی مشترک شد چرا که راز های همسرداری موفق همان کلید های طلایی هستند که مواقع حساس می توان از آن ها استفاده کرد چالش یا بحران ایجاد شده برطرف شود .


بیشتر بخوانید:معیارهای یک پسر خوب برای ازدواج


 

ملاک های همسرداری موفق

ملاک های همسرداری موفق را می‌توان حلال بسیاری از مشکلات ، اختلافات و معضلات زندگی مشترک دانست . بسیاری از موارد مسئله موجود بین زوج ، آنگونه که به نظر می رسد بزرگ و غیر قابل کنترل نمی شد . اصل مشکل این است که زوج نمی دانند رفر مناسب موقعیت و مشکل ایجاد شده چگونه است . ملاک های همسرداری موفق چگونگی واکنش ست مقابل مسائل و شرایط مختلف را به ما آموزش خواهد داد . واقع این ملاک ها ید ها و نید هایی هستند که سطح کیفی زندگی مشترک ما را مشخص خواهند کرد .


بیشتر بخوانید:معیار زنان برای ازدواج


ترفند های همسرداری موفق

ترفند های همسرداری موفق را هرگز نید از زندگی زناشویی دیگران کپی برداری کرد چرا که هیچ زوج ، زندگی زناشویی و مشکلاتی شبیه به هم نمی شند . ترفند های همسرداری موفق را می‌توان از طریق مشاوره ازدواج طول زندگی مشترک آموزش دید . حتی بخشی از آن را که مربوط به دوران نامزدی یا عقد است از طریق مشاوره قبل از ازدواج قابل یادگیری است . این ترفند ها نکات ریزی هستند که می توانند نجات بخش زندگی مشترک شند چراکه این نکات ریز بسیار ثیرگذار و اثر بخشند . به جرات می توان گفت که دلیل بسیاری از جدایی ها و ناکامی ها زندگی مشترک ، مشکلات و اختلافات پیچیده و بزرگ نمی شد بلکه بهره نبردن از ترفند های همسرداری موفق است .


بیشتر بخوانید:ازدواج سالم و پایدار چگونه است ؟


 

نکات همسرداری موفق برای خانم ها

نکات همسرداری موفق برای خانم ها بسیار حائز اهمیت است چرا که زن به عنوان ستون خانواده و فراهم کننده آرامش زندگی مشترک ید بتواند شرایط مختلف را مدیریت کند و استفاده از توانایی ها و مهارت های زنانه تعادل زندگی مشترک را برقرار کند . زن ها بطور ذاتی سیاست حل مسئله را وجود خود دارند اما برخی نحوه بهره مندی از آن را یاد نگرفته اند . یک کارشناس مشاوره خانواده میتواند این توانایی ذاتی را فرد شکوفا کند و راهکار های استفاده از آن را به فرد آموزش دهد ازدواج موفق به امری ممکن تبدیل شود .


بیشتر بخوانید:خصوصیات دختر خوب برای ازدواج


سوالات متداول

چگونه یک همسر موفق زندگی شیم ؟

کسب مهارت زندگی و شناخت ترفند های همسر داری موفق میتوان بر مشکلات و اختلافات زناشویی غالب شد و زندگی مشترک را کیفیت ایده آل خود مدیریت کرد .

مردان چه چیز هایی خوشحال میشوند ؟

ک متقابل ، داشتن حریم شخصی ، احساس اقتدار ، ابراز محبت ، توجه به توانمندی ها ، داشتن وقت برای بودن کنار دوسن ، سلب کردن لحظات مفرح مردان مانند تماشای فوتل و … از این موارد هستند .

چه کار هایی زنان را خوشحال میکند ؟

توجه به مناسبت ها ، توجه به تغییرات ظاهری ، محبت کلامی ، حمایت همه جانبه ، ق دانی بت زحمات ، همراهی کردن کار های زنانه و … .

راز خوشبختی زندگی زناشویی چیست ؟

تعهد ، سازش ، گذشت ، صبر ، ابراز عشق ، صمیمیت ، احترام و ک متقابل و … .

نکات همسر داری برای خانم ها ؟

استفاده از ظرافت ها و سیاست های زنانه ، ک تفاوت های زن و مرد ، اولویت قرار دادن رضایت همسر و … از این نکات میشد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه ازدواج موفق آنلاین به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : What are the most important criteria in selecting a boyfriend …

 

مهم ترین ملاک های همسر داری موفق چیست ؟

از

09353000102

    

 

منبع:لینک منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.