نکات مهم در ازدواج مجدد

مشاوره روانشناسی کودک و نوجوان

نکات مهم در ازدواج مجدد

۷۲۳ بازديد
۵٫۰
۰۱
 

نکات مهم ازدواج

نکات مهم ازدواج شامل چه مسائلی می شود ؟ پیش از هر چیزی پسر و دختر ید به بلوغ ذهنی و جسمی رسیده شند . از نکات مهم ازدواج این است که زوجین به شناخت و ک نسبی از همدیگر رسیده شند . از جمله نکات مهم ازدواج این است که طرفین ید از لحاظ مالی و تشکیل خانواده توانایی لازم را داشته شند . یکی دیگر از نکات مهم ازدواج که بسیار حائز اهمیت است ، داشتن سلامت اخلاقی و جسمانی زوجین می شد . به همین جهت دختر و پسر پیش از ازدواج ید از اخلاق و رفر و وضعیت جسمانی یکدیگر مطلع شند یعنی از نداشتن مسائلی مانند اعتیاد به هرگونه مواد مخ و یا هر مشکل فیزیکی اطمینان حاصل نمایند .

نکات مهم ازدواج مجدد

نکات مهم ازدواج مجدد چیست ؟ یکی از نکات مهمی که ازدواج مجدد ید رعایت شود این است که بلافاصله وارد رابطه جدید نشویم . نید برای بهبود وضعیت روحی و جبران شکست زندگی قبلی به تشکیل زندگی جدید اقدام کنیم . از دیگر نکات مهم ازدواج مجدد خودشناسی و ک ست از دلایل شکست زندگی قبلی است . ید زندگی قبلی خود را تجزیه و تحلیل نموده و به شناخت کافی از عدم موفقیت آن رسیده شیم ‌. از دیگر نکات مهم ازدواج مجدد این است که شما بحران عاطفی زندگی قبلی را پشت سر گذاشته شید و مسائلی که سبب شکست زندگی قبلی شده است را شناخته شید . اشتهات خود را بپذیرید و برای جبران آن ها تلاش کنید . ازدواج مجدد مراجعه به مشاوره ازدواج  تصمیم گیری و شروع موفق کمک شایانی خواهد کرد .

 

نکات مهم ازدواج موفق

نکات مهم ازدواج موفق ممکن است زندگی شخصی هر زوجی متفاوت شد و بنابر تجارب شخصی نظر های خاصی داشته شند . اما به طور کلی نکات مهم ازدواج موفق پایه و اساس و مشترکی همه زندگی های موفق دارند . برای مثال بهتر است پیش از رسمی شدن ازدواج از تمامی ویژگی های اخلاقی و رفری ، وضعیت مالی ، خانوادگی و شغلی طرف مقابل اطمینان حاصل کنیم . از نکات مهم طول زندگی این است که برای همسر خود احترام قائل شیم و به او عشق بورزیم ، وظایف زناشویی خود را به ستی انجام دهیم ، به خواسته ها ، علایق و اهداف همدیگر احترام بگذاریم ، برای پیشرفت و موفقیت همسر و زندگی مشترک خود تلاش کنیم ، اجازه ندهیم زندگی دیگران ، روابط و موفقیت های آنها الگوی ناست و رقابت ناسالم زندگی ما شد و … .


بیشتر بخوانید: بهترین سن برای ازدواج


مهمترین نکات مهم ازدواج

مهمترین نکات مهم ازدواج شامل نکاتی می شود که  میان تمامی مسائل مهم امر ازدواج از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند . ید بدانیم یک ازدواج موفق چگونه امکان پذیر است و یا اینکه معیارهای ازدواج  موفق کدام موارد هستند ‌. اگر امر ازدواج شناخت و آگاهی کامل را ندارید به مراکز مشاوره قبل از ازدواج  مراجعه کنید . از نکات مهم ازدواج موفق این است که دیدگاه منطقی و عاقلانه شریک زندگی خود را انتخاب کنیم . از انتخاب خود اطمینان داشته شیم و او را همانگونه که هست بپذیریم . زوجین ید به خودشناسی کامل رسیده شند و از آرمان ها ، آرزو ها و ارزش های خود آگاهی داشته شند . انتخاب همسر خود ید سعی کنیم فردی از یک خانواده هم کفو و شأن خانواده خود انتخاب کنیم و بسیاری از نکات دیگر که ید مورد بحث قرار بگیرد ‌ ‌.


بیشتر بخوانید: مشاوره پیش از ازدواج


 

نکات مهم ازدواج و انتخاب همسر

نکات مهم ازدواج و انتخاب همسر شامل موارد متعددی می شد که از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند ‌. انتخاب همسر ید دقت کنیم که شخص مقابل ما از لحاظ فرهنگی و وضعیت اجتماعی چه سطحی است ؟ آیا از لحاظ خانوادگی ، عقاید و الگوی شخصیتی همدیگر همخوانی دارید ؟ آیا طرف مقابل شما ایده آل ها و معیار هایی که میخواهید را دارد ؟ آیا مورد مسائل مهمی از قبیل ادامه تحصیل ، مستقل بودن و محل سکونت ، وضعیت شغلی ، روابط خانوادگی و اجتماعی به توافق رسیده اید ؟ آیا انتخاب شما به عنوان همسر از روی علاقه و منطق بوده و یا صرفاً به دلایلی از قبیل اجر خانواده ، رسومات اشته خانوادگی و یا مسائل خاصی که شخص را وادار به ازدواج کرده است . و موارد دیگری که از حتما ید مورد توجه قرار بگیرد  .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز  خدمات متنوعی را زمینه مشاوره تلفنی ازدواج موفق به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : ۱۰ Rules for a Successful Second Marriage

 

نکات مهم ازدواج مجدد

از

09353000102

    

 

منبع:لینک منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.