رازهای ازدواج موفق

مشاوره روانشناسی کودک و نوجوان

رازهای ازدواج موفق

۷۲۰ بازديد
۵٫۰
۰۱
 

رازهای ازدواج موفق جز موضوعات سوال برانگیز برای جوانان است . برای آگاهی از رازهای ازدواج موفق ابتدا ید به مفهموم فلسفه ی ازدواج بپردازیم . ازدواج عرت است از آغاز یک زندگی زناشویی برای ایجاد آرامش روحی و جسمی که به واسطه آن طرفین دارای یکسری حقوق و وظایف می شوند و همه چیز یکدیگر شریک و همراه می شوند . حال می خواهیم بدانیم رازهای ازدواج موفق چه اندازه میزان یک ازدواج موفق ثیرگذار است . تعریف ست از ازدواج موفق این است که یک زندگی زناشویی هردو فرد از زندگی خود رضایت داشته شند و از کنار هم بودن حتی مشکلات نیز لذت ببرند . برای داشتن یک زندگی مشترک ید از رازهای ازدواج موفق آگاه شید .

رازهای ازدواج موفق از نظر روانشناسی

رازهای ازدواج موفق از نظر روانشناسی بسیار کارآمد و مفید است . از نظر روانشناسی عشق و علاقه می تواند عامل مهمی ازدواج شد زیرا وقتی زوجین یکدیگر دوست داشته شند اغلب اوقات سعی دارند رضایت یکدیگر را جلب نمایند و خواسته های یکدیگر را برطرف نمایند نتیجه همین امر می تواند نکته مثبتی ازدواج شد . از دیگر رازهای ازدواج موفق از نظر روانشناسی ید به تفاوت سنی مناسب اشاره کنیم . روانشناسان معتقدند توجه به اینکه بلوغ فکری دختران زود تر از مردان است بهتر است ازدواج زن چند سالی از مرد کوچک تر شد به یک میزان مساوی از ک و جهانبینی برسند و زندگی به راحتی یکدیگر را ک کنند . رازهای ازدواج موفق از نظر روانشناسی به عوامل دیگری نیز اشاره دارد که از جمله مهم ترین های آن می توان به معیارهای ازدواج ، اعتقادات دینی ، فرهنگ و …است .


بیشتر بخوانید: ویژگی های ازدواج خوب


 

عوامل و رازهای ازدواج موفق

عوامل و رازهای ازدواج موفق نه تنها فقط مختص ملاک های قبل از ازدواج نیست بلکه بکار گرفتن آن زندگی مهلی نیز بسیار کارآمد است . اگر فکر می کنید گذشت چند سال از زندگی مشترک حال دچار مشکل شده اید و یا زندگین دچار روزمرگی شده است بکارگرفتن عوامل و رازهای ازدواج موفق می توانید به زندگین روح زه ای بدمید . به کمک موارد زیر بهبود روابط زناشوین موثر شید :

۱٫زمانی را برای صحبت همسرن نظر بگیرید . زندگی های پر مشغله امروز یکی از بزرگ ترین آسیب ها به خانواده صحبت نکردن راجع به مشکلات است که موجب دلخوری های عمیق و سوء تفاهم های بسیاری می شود .

۲٫رفر های شخصین را هر چند وقت یکر مورد بررسی قرار دهید . اینکه همیشه طرف مقابلن را مقصر بدانید اشته بزرگی است مراقب شید به آن دچار نشوید .

۳٫و آخر اگر فکر می کنید مشکل آنق عمیق شده که خودن قا به حل آن نیستید از یک نفر سوم که آگاه و تجربه است کمک بخواهید . مراجعه به مشاوره ازدواج می تواند پیشنهاد مناسبی شد البته اگر فرصت این کار را ندارید به راحتی می توانید یک مشاور تلفنی مشکلن را میان بگذارید .

کلیدی ترین رازهای ازدواج موفق

کلیدی ترین رازهای ازدواج موفق هرکس منحصر به خود اوست زیرا هیچکس به اندازه خودن نمی تواند از تمام خواسته هاین آگاه شد . یکی از رازهای ازدواج موفق عدم مقایسه زندگی خود دیگران است . اگر به زندگی پان و ماان قدیمی تر نگاهی بیاندازیم  می یابیم که یکی از عوامل موفقیتشان میزان رضایتمندی از داشته هایشان بوده است و همین امر موجب شده همیشه زندگی قناعت کنند نتیجه از بدست آوردن کوچک ترین موفقیت ها بیشترین لذت ها را یافت می کردند .

 

رازهای ازدواج موفق و سالم

رازهای ازدواج موفق و سالم قبل از ازدواج و بعد از ازدواج زندگی موثر هستند . قبل از ازدواج نظر گرفتن ملاک های ست برای زندگی مشترک مانند میزان تحصیلات ، موقعیت شغلی و اجتماعی ، خانواده و شخصیت فردی و عقاید و اعتقادات و نظر گرفتن خط قرمز ها و چارچوب های مهم می توان انتخاب ستی داشت . فراموش نکنید مشاوره قبل از ازدواج می تواند نقش مهمی انتخاب شما ایفا کند چرا که یک عامل سوم بیرونی بدون احساست زدارنده می تواند موضوعات را از جوانب مختلف بسنجد .سپس بعد از آغاز یک زندگی مشترک نظر گرفتن کلی شرایط و همکاری و همفکری زندگی و پرهیز از لجزی های کودکانه می توان یک زندگی آرام را تمام فراز و نشیب های همیشگی فراهم کرد و یک زندگی موفق و شاد را رقم زد .


بیشتر بخوانید: عوامل ازدواج ناموفق


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره ازدواج موفق به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع :۷ Marriage Secrets of Successful Couples 

 

رازهای ازدواج موفق

از

09353000102

    

 

منبع:لینک منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.